KFC worker fight with customer in I-City...the customer were waited for more than 1 hour but when comes to his turn, there is NO MORE fried chicken for him... the customer request the management to apologize but the useless Store Manager doing nothing instead the worker shouted at customer - "kalau mau makan, buat sendiri lah BABI.." ....
Persoalannya.....
sapa yang harus dipersalahkan??...adakah...
a)pekerja
b)pelanggan
c)Ayam
d)Semua Jawapan di atas.
Jawapan saya:d iaitu semua di atas.hehe
sumber:Facebook
p/s:Buatlah sesuatu kerja itu dengan ikhlas kerana Allah swt.Sekadar peringatan untuk diri sendiri.
Untuk mengatakan siapa salah atau benar,dah membuatkan kita berbalah sesama sendiri.kita sendiri yang membuat onar pada permulaannya.kerana tindakan mengikut perasaan kita sendiri,kita pertaruhkan maruah agama kita sendiri.memalukan islam kita semua yang suka menuding jari
ReplyDeleteEntri Terbaru Saya:
Akibat Bila Suka Mencari Kesalahan Orang Lain
salahkan ayam.sapa suruh abes~hahaha~x sangka ek mcm ni pun ada.patutnya manager tu wat pengumuman maaf ke.xde la org tggu lama.org leh kuar tmpat len cari mkn.em..
ReplyDeleteHaram sial punya cina... ingat kalu keja jadi kuli ini tempat untuk di maki ke??? hormatilah pekerja bawahan kami juga ada perasaan & maruah. bukan kerana "Customer Always Right" korang boleh buat apa saha???
ReplyDeletebnda mcm ni kt mna2 restoran pn ble jadik... x heran
ReplyDeletekeja kfc penat siot...x boleh nak salahkan sesiapa.mgkn time tu musim cuti dan ramai orang.jadi stock ayam pun habis cepat.nak tggu amik kat kfc lain yang berhampiran plak.pelanggan kena la sabar.tp pelik la.dia bleh tggu 1 jam.kalu kat fast food tggu stgh jam pun kita dah blah.x tggu dah
ReplyDeletehaha...nice video...
ReplyDeletesaya nak ayam taknak kene pukul satu....
=)...
macam-macam la sekarang ni..letih nak layan satu2 hehe
ReplyDelete