[ Tutup/Close ]

24 September, 2010

Unit turbo charger Proton dari Borg Warner!!!






Setelah semalam Proton mengesahkan akan melancarkan enjin turbonya pada tahun depan, kini kita berpeluang buat pertama kalinya melihat unit turbo charger yang dipasang pada enjin tersebut. Unit turbo charger ini dibekalkan oleh Borg Warner & dihasilkan di China. Terima kasih kepada autoinsidermalaysia.blogspot.com kerana berkongsi gambar & info ini. Menurut sumber info dalamannya dengan adanya unit ini enjin 1.6 liter tersebut bakal mempunyai kuasa yang menyamai enjin 2.0 liter. Sumber dalamannya juga berkata enjin ini bakal menjana 150hp & 200Nm tork, tapi masih lagi belum disahkan kerana enjin ini masih lagi dalam peringkat ujian akhir ketahanan & kemampuannya. Difahamkan juga enjin ini dilengkapi sistem VVT untuk menaikkan kuasa enjin & pada masa yang sama menjimatkan penggunaan minyak. Diharapkan kita bakal menyaksikan enjin ini buat pertama kalinya di KLIMS bulan Disember nanti.
sumber :  autoinsidermalaysia.blogspot.com

Petua Imam Syafie


PETUA IMAM SYAFIE

4 PERKARA UNTUK SIHAT

Empat perkara menguatkan badan
 1. makan daging
2. memakai haruman
3. kerap mandi
4. berpakaian dari kapas

Empat perkara melemahkan badan
1. banyak berkelamin (bersetubuh)
2. selalu cemas
3. banyak minum air ketika makan
4. banyak makan bahan yang masam

Empat perkara menajamkan mata
1. duduk mengadap kiblat
2. bercelak sebelum tidur
3. memandang yang hijau
4. berpakaian bersih

Empat perkara merosakkan mata
1. memandang najis
2. melihat orang dibunuh
3. melihat kemaluan
4. membelakangi kiblat

Empat perkara menajamkan fikiran
1. tidak banyak berbual kosong
2. rajin bersugi (gosok gigi)
3. bercakap dengan orang soleh
4. bergaul dengan para ulama

4 CARA TIDUR

1. TIDUR PARA NABI
Tidur terlentang sambil berfikir tentang kejadian langit dan
bumi.

2. TIDUR PARA ULAMA' & AHLI IBADAH
Miring ke sebelah kanan untuk memudahkan terjaga untuk solat
malam.

3. TIDUR PARA RAJA YANG HALOBA
Miring ke sebelah kiri untuk mencernakan makanan yang banyak
dimakan.

4. TIDUR SYAITAN
Menelungkup/tiarap seperti tidurnya ahli neraka.


* Kalau rajin .. Tolong sebarkan maklumat ini kepada saudara
Muslim - Muslimat yang lain agar menjadi amalan kepada kita semua. 
Ilmu yang bermanfaat ialah salah satu amal yang berkekalan bagi orang yang
mengajarnya meskipun dia sudah mati.

20 September, 2010

OPPS..ONANI???

Milford Sound in New Zealand


salam, kali ni saya nak menceritakan serba sedikit mengenai keburukan melakukan onani.
Apakah onani?onani adalah akitivti yang dilakukan oleh remaja zaman sekarang untuk memuas kan nafsu seks mereka .onani ni sering dilakukan oleh kaum lelaki terutamnya.

Onani yang terlalu kerap boleh memudaratkan tuan empunya badan sendiri

Berikut adalah beberapa keburukan onani:

1. Secara amnya, onani boleh menyebabkan mati pucuk. Disebabkan urat-urat pada zakar telah diurut menggunakan tangan secara kasar.

2. Onani menyebabkan kemandulan. Pengeluaran air mani yang terlalu kerap menyebabkan penghasilan sperma yang sedikit kelak.

3. Melemahkan mental dan fizikal .

4. Zakar juga boleh mengecut dan mengecil

5. Akhir sekali, onani juga boleh melemahkan zakar si pengamal ona

19 September, 2010

TIPS PENJAGAAN ZAKAR



zakar merupakan organ seks yang amat bernilai bagi lelaki. oleh itu, penjagaan zakar adalah penting bagi golongan ini agar zakar terpelihara dengan baik.Berikut adalah beberapa tips untuk penjagaan zakar yang sempurna:

1. Kurangkan memakan kepak ayam kerana kepak ayam boleh melemahkan zakar
2. Jangan meminum air sejuk sebab boleh menyumbang kepada gejala terpancut awal ketika sedang melakukan hubungan seks.
3. Elakkan memakai seluar dalam ketika tidur kerana boleh menyebabkan pengaliran darah dibahagian tersebut kurang lancar.
4. Elakkan aktiviti seperti melancap kerana boleh menyebabkan mati pucuk.
5. Jangan menggunakan seluar dalam yang terlalu sempit atau longgar kerana boleh menyebabkan ketidakselesaan.
6. Sentiasa membersihkan zakar menggunakan air selepas membuang air kecil.
7. Elakkan stress kerana lelaki yang sering stress akan menyebabkan zakar kurang tegang.
8. Jangan menggunakan seluar dalam berkali-kali tanpa basuh kerana boleh menyebabkan zakar berbau dan mudah dijangkiti bakteria.

18 September, 2010

Fungsi bulu kemaluan


Kesihatan: Mesti ramai yang tertanya-tanya tentang fungsi bulu kemaluan. Adakah ianya hanya sekadar hiasan semata-mata? Bulu bukan sahaja sekadar hiasan malah menyediakan pelbagai fungsi.

Milford Sound in New Zealand


Di bawah adalah sumber yang menyatakan fungsi bulu kemaluan.
Daripada sumber Wikipedia

Fungsi bulu kemaluan adalah:

• memberikan kehangatan
• menunjukkan kematangan alat kelamin seseorang
• pengumpulan dari pengeluaran feromon
• mengurangi geseran luar ketika menjalankan hubungan seksual
• pelindung wilayah yang ditumbuhi bulu kemaluan, kerana wilayah ini sensitif

Daripada Prof. Yohanes Surya, Ph.D

• Salah satu fungsi rambut di bahagian ketiak atau di sekitar alat kemaluan adalah untuk mengurangi geseran. Rambut-rambut ini memudahkan pergerakan tangan atau pergerakan ketika melakukan hubungan seksual.

• Di sekitar bulu-bulu itu terdapat banyak kelenjar apocrine yang berfungsi sebagai penghasilan feromon, yang baunya dapat menarik antara sesama pasangan.

Tips penjagaan payudara



Kesihatan: Payudara merupakan aset yang terpenting bagi setiap wanita. Oleh itu, setiap wanita haruslah menitik-beratkan penjagaan payudara agar ia kelihatan menarik dan sempurna.
Berikut adalah beberapa tips untuk penjaggaan payudara:


1. Elakkan sabun dibahagian puting payudara

Ketika mandi, elakkan sabun daripada terkena bahagian puting. Sabun boleh menyebabkan bahagian puting payudara merekah.


2. Ramasan payudara

Jika anda sudah bersuami, elakkan suami meramas payudara dari kiri ke kanan. Ini kerana, payudara boleh kendur jika berbuat demikian.


3. Coli

Pemakaian coli yang terlalu ketat adalah patut dielakkan. Kalau boleh gunalah coli yang bersesuaian dengan saiz payudara anda.


4. Sentiasa memakai coli

Ini penting agar penting bentuk payudara sentiasa kekal sempurna dengan sokongan coli.jika tidak memakai bra, payudara akan sentiasa tergantung dan boleh berubah bentuk.


5. Air mani suami

Suami haruslah pancutkan air mani keatas payudara isteri dan sapukan dengan rata. Teknik ini dapat menegangkan payudara isteri.


6. Elakkan pembedahan

Bersyukurlah dengan payudara anda, dan janganlah melakukan pembedahan semata-mata untuk membesarkan saiz payudara.keaslian payudara adalah paling penting.

7.Pemeriksaan payudara

Periksalah payudara anda sendiri untuk mencegah kanser . perhatikan payudara anda dihapadan cermin jika terdapat ketulan atau benjolan pada payudara

16 September, 2010

khasiat zakar lembu

 








JIJIK: zakar lembu merupakan salah satu makanan yang menjijikkan di Asia . zakar lembu lebih menyelerakan apabila dibuat sup.

Daripada sejarah, amalan memakan zakar lembu berasal daripada taiwan, China. Rata-rata kaum lelaki di negara tersebut memakan zakar lembu. Sup zakar lembu merupakan menu yang paling popular bagi lelaki yang inginkan daya seks yang tahan lama.


Di malaysia, segelintir rakyatnya memakan zakar lembu. Makanan tersebut lebih dikenali sebagai 'sup torpedo'. Nama sup torpedo bersempena dengan bentuk zakar seperti peluru torpedo.

Untuk pengetahuan anda, makanan pelik seperti ini mempunyai pelbagai khasiat khususnya kepada golongan lelaki. Boleh dikatakan sup zakar lembu ni mempunyai sama fungsi seperti "viagra". viagra adalah sejenis ubat untuk menguatkan stamina seks lelaki.

Berikut adalah khasiat memakan zakar lembu

1. Menguatkan tenaga batin- mengurangkan risiko lelaki terpancut dengan awal apabila sedang menjalankan hubungan intim.

2. Meningkatkan nafsu dan stamina seks lelaki

3. Dipercayai boleh menyembuhkan mati pucuk (zakar yang tidak boleh menegang melalui ransangan seks)

4. Menguatkan daya ketenggangan otot zakar- membolehkan zakar menegang dengan lebih cepat sebaik sahaja teransang.

5. Selain itu, sup zakar lembu juga boleh mencerdaskan minda.






Zakar lembu




Sup zakar lembu.mmmm..cam sedap jer..

12 September, 2010

PEMANDANGAN DALAM KAABAH

video
klik pada video di ats mengenai keindahan pemandangan dalam kaabah...

11 September, 2010

Ops Sikap : Cara untuk mencapai kemalangan sifar 2011


Ops Sikap hari ke5 mencatat kematian 17 orang. Paling ramai setakat ini sepanjang kempen dijalankan. Memang kalau tengok dari statistik ini, pihak polis traffic tak menjalankan tugas! Semua ops ops tak menjadi. Jadi entry ini aku mahu cadangkan dan aku yakin kalau kesemua langkah ini dijalankan, mesti kemalangan sifar dapat diperolehi!



1 - Sediakan lebuh raya 10 lane sepanjang jalan



Kalau aku jadi menteri pengankutan, tak payah nak peningkan kepala nak kurangkan kemalangan ni. Besarkan semua jalan! Kalau dari Kuala lumpur, semua jalan ke Kelantan, Johor, Perlis kita semua bagi 8 lane. heh, manifesto ni takde pun parti lain buat, kenapa? mustahil ke? Brazil dieorg punya highway 8 lane kot!





2-Bagi makanan di setiap 10 km agar sentiasa segar


Tadi polis traffic di Kuala Krai ada buat benda ni. Sediakan makanan kepada pemandu jalan raya. Tujuan utama nak bagi pemandu berehat sebelum teruskan perjalanan. Memang idea superb. Jadi, untuk jadikan tiada kemalangan tahun depan, kita laksanakan secara drastik, setiap 10 km sediakan pondok bagi makanan ni. amacam? ok kan?




3-Masukkan silibus baru 'kemalangan' dalam SPM


Walaupun ini ambil masa yang lama, lebih baik kita mulakan sekarang. Menteri pelajaran dari nak bincang perlukah mansuh pmr dan upsr, baik tambah satu mata pelajaran baru iaitu subjek 'kemalangan' dalam SPM. Huh, setiap pelajar wajib lulus subjek ni dan jadikan ia satu syarat ke U. OK? Baru nampak kesungguhan kita nak sifarkan kemalangan!




4-Sediakan signboard lucu disepanjang jalan



Signboard yg ada sekarang memang tak best! Contoh nak balik ke Kuala Lumpur dari Ipoh, mesti setiap signboar tulis '20km lagi ke Kuala Lumpr' takpun 'susur keluar ke Kuala Lumpur 500 meter lagi' bosan kan? sebab tu eksiden selalu berlaku. cuba naikkan signboard yang lucu-lucu di sepanjang jalan, bagi cerah sikit mata pemandu tu. barulah kemalangan sifar boleh dicapai. setuju?




Ok



itu saja pandangan aku terhadap cara nak sifarkan kemalangan ni. Memang tak mustahil untuk capai misi ni selagi cara aku bagitau ni dibuat. Buatlah, mesti sifar punya tahun depan!..haha

09 September, 2010

TERBARU video gaduh(pompuan) 1

X LEH BLAH AK TGK POMPUAN SEKOLAH ZMN SEKARANG GADUH...
X MCM DULU JUST TARIK RAMBUT JE.HEHE..
POMPUAN GADUH ZAMAN SEKARANG LAEN MCM MENTANG2 BELAJAR MACAM2 SENI MEMPERTAHAKAN DIRI..
MCM2 STYLE DA GADUH YG DITUNJUK OLEH PEREMPUAN2 NIE..MCM LAKI GADUH AK TENGOK..
TGK VIDEO NIE..LAM KELAS PUN JADI..






07 September, 2010

Kami pernah publish satu artikel mengenai Badang Sarawak suatu ketika dulu di Oh! Tidak. Boleh lihat artikel ini. Yang terbaru ni pula tak tahu la dari Sarawak ke, bangladesh ke atau mungkin kutub utara, yang pastinya dia memang kuat. Guna jari pun boleh~
badang 1
lagi..

badang 3
badang 4

lady gaga sblm popular

















06 September, 2010

iklan tv3 yang mengelirukan (silalah menonton)





Scene 1 - Budak Lelaki Melayu sedang menilik-nilik sebuah buku bergambar di malam yang gelap dalam sebuah pondok buruk beratapkan rumbia dengan bertemankan sebiji mentol. Terdapat sebuah sangkar burung yang tergantung di sebelah kanan tingkap yang terbuka.
a) Budak Lelaki Melayu - Orang Melayu
b) Buku – Bible
c) Pondok Buruk Beratap Rumbia – Kemiskinan
d) Malam Yang Gelap - Islam yang mundur
e) Mentol Lampu - Pencerahan (Illumination) - Lucifer@Iblis
f) Sangkar Burung - Simbol manusia yang terkurung dan terkongkong dengan ajaran ISLAM
g) Tingkap Terbuka - Jalan keluar dari kemiskinan dan kemunduran



Scene 2 - Close up sehelai mukasurat yang mempunyai gambar sebuah beca bewarna merah dengan berlatarbelakangkan sebuah pokok Krismas dan North Star (Bintang Utara), menutup sehelai mukasurat lain bertulisan JAWI yang diterbalikkan (inverted).
a) Mukasurat Bergambar - Bible (Christianity)
b) Mukasurat Jawi terbalik - Al-Quran yang dihinakan
c) Beca Merah - Samaran untuk kenderaan Santa Claus
d) North Star - Bintang Kelahiran Horus (Dajjal)Pokok Krismas - Simbol Paganism

Mukasurat Jawi terbalik - Al-Quran yang dihinakan


Scene 3 - Keluarnya bintang-bintang kecil beraura yang membawa cahaya dari gambar beca. Budak Melayu delighted (kagum dan gembira). Bintang-bintang berterbangan keluar dari tingkap rumah buruk lalu membentuk sebuah beca merah berlampu lip-lap dengan seorang lelaki separuh abad yang memakai songkok (bukan ketayap) putih dan berambut putih. Lelaki separuh abad mempelawa budak Melayu untuk bersama-sama menaiki beca merah dan seterusnya meninggalkan pondok buruk.
a) Bintang-bintang kecil beraura - Keajaiban, kekayaan, kemahsyuran, kemodenan etc.
b) Lelaki Rambut Putih Dan Bersongkok Putih - POPE - Ketua Agama Kristian
c) Pelawaan Menaiki Beca - Pelawaan Masuk Kristian

Pelawaan Menaiki Beca - Pelawaan Masuk Kristian



Scene 4- Budak Lelaki Melayu dengan seorang Budak Perempuan Melayu masuk ke dalam beca dan terus duduk bersandar. (Scene ini memaparkan kejayaan memurtadkan (merosakkan) Bangsa Melayu)
a) Budak Lelaki Dan Budak Perempuan Melayu - Bangsa Melayu.

Scene 5 - Beca terbang ke Pulau Pinang, Teluk Intan, dan Kuala Lumpur. Tempat-tempat ini bercahaya dan bersinar (illuminated) dengan kehadiran beca merah.
a) Pulau Pinang - Tempat Illuminati mula bertapak (Francis Light)
b) Teluk Intan, Hilir Perak (Anson) - Ada Illuminati Lodge kat sini. Rotary club pun bersepah.
c) Kuala Lumpur - Malaysian Illuminati punya capital.




Scene 6 - Tiba-tiba ada satu pasangan tambahan budak lelaki/perempuan melayu dalam beca.
a) Pasangan Melayu Extra - Murtad dan kerosakan makin berkembang dan mendapat sambutan


Scene 7 - Beca berhenti depan unit kondo. Satu pasangan budak Melayu lagi diorang pickup. Budak Melayu Kampung gembira sampai bercahaya-cahaya mukanya.
a) Kondo - Bandar/Middle Class. Budak kampung dah diterima oleh orang bandar. Masuk Kristian adalah cool, urban, modern dsbnya.


Scene 8 - Seorang budak perempuan memeluk seorang budak perempuan lain dari belakang. Kepala seorang budak lelaki hanya tersengih di tepi pasangan tersebut.
a) Pasangan Budak Perempuan Berpelukan - Lesbianism/Feminism2.Kepala Budak Lelaki Tersengih - Lelaki yang tak dipedulikan dan diperbodohkan.


Scene 9 - Beca terbang merentasi sebuah pulau.
a) Pulau - Singapore lah.


Scene 10 - Beca terbang merentasi awan dan menuju ke sebuah kawasan pergunungan. Kelihatan sebuah masjid di sebelah kiri, budak-budak Melayu tak mempedulikan kewujudan masjid malah lebih tertarik dengan pemandangan di bawah beca terbang.
a) Kawasan Pergunungan (Bukit-bukau) - tempat tinggal Jin
b) Masjid Kecil - Agama Islam yang lemah


Scene 11 - Budak-budak Melayu sudah mendarat dan terus berlari sambil menunjuk-nunjuk ke arah Masjid yang terletak jauh disebalik jurang yang dalam sambil ketawa berdekah-dekah. Terdapat dua tangan misteri yang juga sedang menunjuk-nunjuk ke aras masjid. Sebuah bangunan misteri berada di antara masjid dan budak-budak Melayu.
a) Bangunan Misteri - Sebagai cover up (Yang sebenarnya ditunjuk-tunjuk adalah Masjid)
b) Perbuatan Menunjuk Menggunakan Jari Telunjuk - Perlakuan Biadab



Scene 12 - Budak-budak Melayu berlari merentasi semak-samun mengikuti laluan bercahaya (Illuminated) menuju ke suatu tempat. Close up lelaki separuh abad ketawa gembira sambil memandang ke atas langit (mengetawakan Allah).





rujuk : [link]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...